marketing internetowy e-learning

marketing internetowy e-learning

Direct mail jest sprawdzone i prawdziwe kanał marketingowy i został przez ponad sto lat. Direct mail niewiele się zmieniła od dziesięcioleci jako potężne narzędzie marketingowe. To stabilne, niezawodne, przewidywalne i pozostaje dobrze zachowane i bardzo przystępne kanał marketingowy , nawet jak na dzisiejsze standardy.

Gdy direct mail jest połączony z Internetem, staje się bardzo silny i bardzo elastyczny kanał marketingowy. Na przykład, firma może wysłać prosty tekst na widokówce z ich przeszłości klientów ostrzegając ich specjalnej oferty, sprzedaży lub innego zdarzenia. Klient jest następnie kierowany do strony internetowej, aby uzyskać więcej informacji i złożyć zamówienie.

Pocztówka będzie widać wskaźnik dostarczalności w wysokim przedziale 90%, a wśród tych, zdecydowana większość będzie co najmniej zobaczyć przekaz marketingowy wydrukowany na pocztówce. Jeśli porównać to z tą grupą 1%, który będzie faktycznie wyświetlony komunikat marketingowy wysłana za pośrednictwem poczty e-mail, direct mail zaczyna wyglądać bardzo atrakcyjnie.

marketing internetowy e-learning

Prawdopodobnie najbardziej interesującą rzeczą marketing bezpośredni mail to, że można zrobić większość tego, co robisz w Internecie i przekonwertować go łatwo do formatu, który może być używany z direct mail. Jest to jedna z największych atrakcji właściciele firm są podekscytowani, oprócz raczej natychmiastowym wzrostem sprzedaży, oczywiście.

Robert Imbriale

‚Motywacyjnego Marketer „

Artykuł dzięki: