Social Media

Obecnie konto firmy na portalu społecznościowym i strona internetowa firmy są prawie tak samo ważne.Social Media Przez media społecznościowe mamy lepszy kontakt z naszymi klientami – możemy odpowiadać na ich pytania, na bieżąco informować ich o ofercie i promocjach. Możemy też podejść do sprawy mniej formalnie, swoje odpowiedzi i treści bardziej przystosować do odbiorców. Konto na portalu pokazuje nam też, kim są nasi odbiorcy, kto najczęściej odwiedza naszą stronę. Jest też darmowe, co także stanowi duży plus. Za stronę musimy zapłacić, a na Facebooku czy innym portalu zamieścić możemy wszystkie potrzebne informacje i to zupełnie za darmo. Konto jest może mniej profesjonalne i oficjalne niż strona firmy, jednak wiele zależy od jego prowadzenia. Prowadzenie takiego konta pochłania nieco czasu. Jeśli chcemy dotrzeć do ludzi, to dobrze, jeśli jesteśmy systematyczni. Powinniśmy szybko reagować na pytania, grzecznie odpowiadać na negatywne komentarze, które mogą się pojawić. Obecnie większość osób ma konto na Facebooku, więc nie warto tego ignorować. Poprzez fanpage firmy mamy szansę dotrzeć do naprawdę sporej grupy. Jeżeli prowadzimy go profesjonalnie, szybko i w miłym tonie odpowiadamy na pytania, zamieszczamy wartościowe treści, to nasza firma sporo zyskuje wizerunkowo. Nieodpowiednie zachowanie na Facebooku może nam bardzo zaszkodzić, dlatego trzeba podchodzić do tego z rozsądkiem.

Artykuł dzięki: